Before you say goodbye leave the bourbon on the shelf

Har ägnat morgonen och förmiddagen åt nödvändigheter samtidigt som jag lyssnat på the killers vilket, i ärlighetens namn, var aplänge sedan jag gjorde senast. (Typ som jag och S konstaterade att det var, nästan förfärligt, länge sedan vi lyssnade på LW) och ja, det känns som det måste bli en ändring på detta!
Har sedan i fredags varit förfärligt sugen på att dricka vin med de bästa av tjejer och trots det faktum att jag, imorgon kl. 10:00, har opponeringstillfälle 1 kommer jag besöka både studentpuben och caj. Det är vår och livet och allt annat är lättare än sockervadd!
Åker hem till kusten och mina beloved parents imorgon. Funderar på att ägna söndagen till att äta lax och glass och hänga med nära&kära. (Sissy&Baz lsk över helgen?)
/J
som lovade underbara A, som jag dessutom ska möta upp på en bättre uteservering inom en timma, att försöka skriva mer frekvent efter påmaningen det är precis vad man behöver läsa i dessa tider så skriv gärna mer!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0