I can remember when the air was clean and sex was dirty

Morgonens (kanske tillochmed dagens?) bästa sms-konversation var med A när hon, kanske mer bakis än hon förtjänade, var påväg hem ifrån staden vi mer än gärna skänker till Danmark.
Insåg då att jag mer än mycket önskar mig bort från den lilla staden vid Vätterns södra strand, jag vill ha miljöombyte. Jag skulle gärna åka till Sketholm för bus med O, men först har vi nedräkning till en helg på kusten som inleds med AW i Götet med A och S.
Satt i solen på en uteservering (hey, it's februfuckingary!) med R idag och kände att jag ville uttala Hej, min lilla vän! fler gånger än vad man kan tro är möjligt. Hoppade hemåt när fingrarna inte längre värmdes av solen och försökte förtränga att jag skriver tenta imorgon mellan 8-13 (ja, det har gått hyfsat!)
/J
som än tror på det bästa i människor, men slutar nog med det vid utgången maj (och som har copypasteat rubriceringen utan att skämmas).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0