I still repeat the things you said to me in my head.

Jag har skrattat tills jag gråtit med de bästa av vänner. Jag har marathonlyssnat på förra veckans vackraste låt. Jag har gjort alla måsten i min lilla pundarkvart (förutom att vika tvätt, men som F sa; den lär finnas kvar imorgon). Jag har förbannat Universeums snäva öppettider. Jag har blivit påmind om varför jag älskar Göteborg. Jag har bowlat. Jag har nästan glömt bort min hemlängtan. Jag har blivit erbjuden en weekend i Cph med bättre sällskap. Jag har flängt till Aten och tillbaka. Jag har snackat moms med EU Kommissionen. Jag har haft en holländare som resesällskap. Jag har sovit som en prinsessa och vaknat med ett dumflin. Jag har somnat med en telefon mot örat. Jag har köpt snittblommor till S. Jag har börjat tycka om tanken. och känslan. och pirret.
/J - som egentligen har påtok för mycket att göra för att ens författa de torftiga meningarna ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0