To start a new and lovely story.

Han. är någon som får det att pirra i min mage (tro mig det gör inte bara det när man går i småskolan och är kär i killen i klassen över). är någon jag tänker på från och till (mest till) hela dagarna. är någon som frågar hur jag mår. är någon som tycker det är dumt när jag dricker varm choklad med icke laktosfri mjölk. är någon som jag vill ringa så fort jag har något att berätta. är någon som säger att han gillar mig. är någon som får mig att skratta så att jag får kramp i magen. är någon vars hand passar väldigt bra i min. är någon jag räknar ner timmarna tills jag får träffa. är någon vars röst gör mig alldeles varm inombords. är någon som gör det lite lättare att tala om saker som tidigare fick mig att gråta. är någon jag tänker på det sista jag gör innan jag somnar om nätterna. är någon som är den första jag tänker på när jag vaknar om mornarna. är någon jag tycker om. är någon jag talar med det sista jag gör innan jag somnar varje kväll. är någon som väcker mig varje morgon. är någon som säger att jag borde prioritera mina åtaganden. är någon som alltid önskar mig en bra dag när han väckt mig om mornarna. är någon som är jävligt lång. är någon är som mina föräldrar gärna vill träffa. är någon jag är förälskad i. är någon som talar skånska. är någon som jag, utan problem, kan få att skratta. är någon jag kan vara jävligt sarkastisk med utan att han misstolkar (okej, det har blivit en misstolkning en gång, men det kanske har sin charm?). är någon jag vill tillbringa mer tid med. är någon som heter som min äldsta bror (och som de facto är av samma årgång som samma bror). är någon jag skulle ge jävligt mycket för att få vara med varje dag just nu.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0