I wanna live like common people, I wanna do whatever common people do, wanna sleep with common people, I wanna sleep with common people like you

En bättre söndag. verkligen. helt planlös har ändå dagen rullat på lite för snabbt för att jag skulle hinna med alla mina egentliga måsten (men vi kanske kan dricka rödtjut och glömma dem?). dock hade det varit fint att åtminstone påbörjat talet till mannen som jag tydligen ska hålla inför 250 personer i en spegelsal i den lilla staden nästa lördag, men det kommer ju en dag imorgon också (hoppas jag).
Bortsett från att jag vaknade av att solen sken på mig imorse så förgylldes uppvaknandet av att U skickat ett, mer än, vackert sms. (Ibland fascineras jag av hur mycket jag egentligen kan älska.)
Jag har inte riktigt viljat inse hur mycket burkcola jag och A kommer hälla i oss i den kommande veckan, men så länge den lilla svarta sitter som en dröm kan jag leva med det. Frågan är bara vilken av alla (notera min ironi) skräddare jag ska besöka imorgon innan förmiddagen blir eftermiddag för att åtgärda det som förstördes vid Svenska Spels idrottsfest en sen majnatt i Uppsala.
Ok, jag skriver inget av intresse. inget med djup. men det kanske postas något när idag har blivit imorgon (för ja, jag har rubbad dygnsrytm sedan Larry Bakken envisades med en hemtentamen).
/J - som har lyssnat på samma låt ungefär 247 gånger idag, men det är ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0