People said I've change so much. Well, here's the truth. I grew up. I stopped letting people push me around all the time. I learned that you can't always be happy. I accepted reality.

Inledde tisdagen med 2,5 timmars vardagslyx. Sov som en prinsessa i lite för några timmar inatt, men nu börjar äntligen bitarna falla på plats och jag tar gärna vilken förkylning till följd av sömnbrist som helst för att få allt att klaffa. Lever på kärlek och cola light just nu och ja, jag ska inte säga att jag ogillar det. Hade en magisk craving efter potatismos och köttbullar igår så ikväll är det köttbullekalas i min lilla pundarkvart, älska livet!
Har planen att ägna mig helhjärtat åt att läsa rättsfall och försöka flytta fokus till anledningen till att jag befinner mig i den lilla staden.
Inatt när jag skulle somna funderade jag över hur folk kan komma och gå i ens liv och man först i efterhand kan avgöra huruvida personerna lämnar något avtryck. ifall den betydde något. märkligt. men ändå fascinerande.
/J - som är förhållandevis övertygad om att Chris Holmes China kan komma att snurra fler än många gånger idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0