The longer the waiting, the sweeter the kiss.

Det är jävligt (ja, jag understryker) länge sedan jag skrev ett endaste ord här, men jag har haft fullt upp att leva. Verkligen. Jag älskar livet! Även då det springer iväg lite fortare än vad jag hinner springa (men hey, jag har aldrig påstått att jag är någon fastrunner!). Uppdatering sedan sist; jag har lyckats bli utslängd från fler uteställen än vad som är ok. jag har dansat på sommarvarma klippor. jag har åkt tåg. jag har druckit rosé tills jag inte kunnat säga mitt namn. jag har svalt min coolhet. jag har lärt mig laga pannkakor. jag har blivit oroväckande beroende av cola light. jag har pussats. jag har fascinerats. jag har hängt mer än mycket i sketholm. jag har saknat mina vänner. jag har gråtit. jag har utnämnt 2011 till blåmärkets år. jag har cyklat kapp med vänner en bubbelkväll på andra sidan stan. jag har gråtit på mitt badrumsgolv. jag har vaknat upp naken på samma badrumsgolv. jag har bott i mina jeansshorts. jag har undvikit fortkörningsböter. jag har impulsshoppat dyrgripar. jag har saknat. jag har skrattat. jag har lovat att alltid älska och aldrig hata. jag har haft bedövande ont i mitt hjärta. jag har levt. jag har solat på en luftmadrass. jag har älskat.
Jag har egentligen inte så mycket att skriva. någon annan har fått alla mina tankar nedskrivna i prydliga rader på A4papper efter A4papper. Kanske inte speciellt välformulerat. Men naket och ärligt. Jag kanske skulle skriva en bok?

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0